2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

《識貨2》節目錄影 馮盈盈學做生意增值陳敏之生日開工好兆頭
發佈日期 : 2022-01-18

孔德賢、鄭裕玲、鄭衍峰出席直播探班。
馮盈盈學做生意,增值自己。
陳敏之不介意生日開工。
適逢陳敏之43歲的正日生日,製作組細心送上蛋糕,
孔德賢、鄭裕玲、鄭衍峰出席直播探班。
馮盈盈學做生意,增值自己。

【本報記者報道】無綫真人競技綜藝騷《識貨2》昨天在將軍澳電視城舉行直播探班,鄭裕玲、阮兆祥、陳敏之、孔德賢、鄭衍峰、黃美棋等出席宣傳活動。其中,適逢藝人陳敏之43歲的正日生日,製作組細心送上蛋糕,有份參與節目的藝人也齊齊唱生日歌,場面熱鬧。敏之亦不介意生日要開工,笑說是好兆頭,期望天天有工開。

敏之續說,最近一星期也有很多慶祝活動,不不停去媽咪、奶奶屋企食飯,林盛斌又送了個海鮮盤菜畀我打邊爐,慶祝咗好多次。至於阿仔畫了幅好靚的畫送給我,老公最近則鑽研香薰,他送了個好靚的香薰擺設給我,估計他有興趣經營這門生意,還拉我一齊去讀有關課程。

同場的馮盈盈早前踩入NFT(非同質化代幣)市場,她說,生意不錯,「我都還有些存貨,主要是藝術品及水晶手鏈,貨品有平有貴,平到幾千蚊都有。」她不諱言努力學習做生意,增值下自己,之前去學中醫食療法,對自己做直播都有用。」

對於何時再入劇組?盈盈說,要等公司安排。敏之聞言即打蛇隨棍上:「咁有冇拍拖?」盈盈說笑說要等多陣。記者提議她搵林盛斌介紹筍盤,盈盈說:「有搵,佢話送個新年禮盒畀我囉!」

提到臨近歲晚,港府因應疫情嚴重,多項大型賀年活動都被迫取消。盈盈說:「其實喺疫情之下,公開嘅活動係少咗,咁但係就冇辦法嘅,始終身體健康最緊要。(呢段時間搵少咗幾多錢?)咁又冇,因為我又唔係好清楚喎,而我哋啲工作安排全部都係交晒俾我哋經理人去處理,而我好少做商演主持,所以對我嚟講就無乜特別影響。」

此外,邵初曾在節目中爆喊的她,自覺有進步空間。她說:「原來唔可以咁樣揀貨,自參選港姐後,《識貨2》係我第一個參與嘅綜藝節目,雖然係新人,但都希望盡力做好,見到大家都好專業,擔心自己做得唔好要重拍,唔想帶麻煩畀大家。」她表示今次給自己80分,會汲取經驗改進。

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁