2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 24 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

回應「蟲草大王」抽廣告 樂易玲笑問:「佢是否追緊女仔呀?」
發佈日期 : 2022-02-11

對於與「蟲草大王」陳恩德的緋聞,李佳芯(Ali)
樂易玲強調,藝人是有權鍾意想做還是不想做。
對於與「蟲草大王」陳恩德的緋聞,李佳芯(Ali)
樂易玲強調,藝人是有權鍾意想做還是不想做。

【本報記者報道】談到「蟲草大王」陳恩德中止跟無綫合作並抽起千萬元廣告,樂易玲稱,非常珍惜每個廣告客戶,視客戶為上賓,但強調陳恩德邀請李佳芯出席他旗下公司的活動,並非公司以內的工作,「呢個係一個external engagement,藝人係有權想做定唔想做,站喺經理人立場,一定要照顧藝人先。」她笑問:「佢(陳恩德)是否追緊女仔呀?」

問及李佳芯(Ali)當日有否透露為何沒有出席?樂小姐說:「Ali有講見到這類新聞都好困擾,希望有一日不用再見到。(因為這樣而缺席?)如果接咗一樣嘢不做,就叫缺席,無接嗰樣嘢,就不是叫缺席,我打個比喻。(Ali有沒有接?)我冇見到有contract呢啲,我冇見到啦!」

引述李佳芯對與緋聞感困擾

問及TVB損失過千萬收入,樂小姐說,覺得公司好好,首要保護自己的藝人,並以藝人福祉為宗旨,老闆沒有給她壓力,她亦不會給同事壓力。她續說:「首先幾多錢廣告要問廣告部,我就完全唔知佢落幾多錢廣告嘅,如果問我佢有冇用我哋artist(藝員)?佢間中有用嘅,當日見到戴祖儀、蔡潔、Do姐(鄭裕玲)都喺度,所以唔知有乜事發生。」

樂易玲否認與王祖藍鬧不和

另外,近日盛傳王祖藍跟樂易玲及曾勵珍鬧不和,樂易玲昨天出席《飛虎3壯志英雄》活動時說:「幾十歲還嗌什麼交啫?哪有交嗌?都無咁嘅事,祖藍回應晒喇!因為佢(祖藍)話這個不是事實,都唔駛講啦!(報道對你不公平?)做咗這行幾多年呀?經常都見到這些,都唔新鮮,係咪?有乜所謂啫?」

「我反而有睇佢(祖藍)詩篇嗰個post同like咗,佢寫得好好,大家喺呢行成日面對呢啲流言,雖然我哋話唔理,諗吓都有影響心情,好彩大家忙到不得了,根本連靜落嚟時間都冇,我噚晚做到4點,今(昨)早就開會。(跟王祖藍通電話?)冇唔開心,今(昨)日先開完會,點會唔開心?日日對咁耐仲通電話,開會有視像。」

問及是否因視后獎項出現分歧?樂小姐說:「我們咁多年有投票機制,呢啲大家唔好喺度講,如果再講機制,就明年講,我哋每一年都有講機制,每年有呢啲新聞係好,即係個個注意呢個獎項,都OK嘅,我哋做娛樂圈,冇新聞點會有娛樂呢?」

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁