2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 23 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

綠勇士注定補中
發佈日期 : 2018-09-22

「綠勇士」(近鏡)對上兩季第二戰均掄元。

【神祺小子/祺神】剛剛經歷咗一星期冇馬跑的日子,筆者在冇馬刨時候喜歡上網欣賞「德州撲克」比賽消磨時間,所謂「德州撲克」,這個遊戲源自美國,是世界上最流行的公牌撲克衍生遊戲,也是國際撲克比賽的正式競賽項目之一。簡單啲講,每人起手有兩隻牌,出面有五隻公用牌,大家輪流下注,最後翻牌用自己兩隻加出面三隻公用牌鬥大,最大當然係「同花順」之後到「四條」等等。講就好似好易玩,但當中其實仲有好多技術易學難精,仲要鬥智鬥力,打live你眼望我眼咁,其實都幾好玩,但可惜香港仲未發展成熟,下次再同大家分享多啲!
第八場三班1000米草地,「同樂日」是8月25日嘉年華閘外欄不利場地受害者之一,上季總場次751能壓倒一眾二班1400米好手跑第六屬高水凖賽事,經歷一季適應後,如今落到三班加上縮程換過晒批對手確實有點虎入羊群的味道。大家不妨留意今場大部分對手都是從四班升上,而「同樂日」正正是二班落返嚟,一來一回理應食級數,馬房打埋王牌上陣,我睇係今鋪!
第九場三班1400米草地,「綠勇士」在今季開鑼日總場次008貼欄以偏快步速放頭最後跑第三其實算出色,因為當日下半場內欄場地是極不利的,加上當日也是不利放頭馬跑,「綠勇士」一貫跑法是守好位甚至後上衝一段,上仗竟然能放頭捱個第三,反映出現時評分應該相當有利才對,今仗熱身後再出戰同程,上星期颱風影響變相休息時間多咗,可望補中!

您可能有興趣:


首頁