2024年 04月 23日
星期二
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

[㗎仔遊食]北海道花產咲蟹
發佈日期 : 2018-09-20

本欄作者Kei San
睇下幾好肉
蟹膏、肉及蓋可煲有味飯
花咲蟹殼好多釘刺
蟹腳粗大有肉,燒最好味
本欄作者Kei San
睇下幾好肉

大家時時聽北海道三大名蟹,包括鱈場蟹、松葉蟹、毛蟹;而第四大蟹就係花咲蟹。佢個名其實係來自產地,即係北海道根室市花咲港,以嗰區捕獲數量最多,所以叫花咲蟹。


花咲蟹天然嘅蟹殼顏色呈漸變紫色,煮熟後變為好鮮艷赤紅。甲殼呈心形,好浪漫呢,不妨拍拖晚餐請女友食啊!


此蟹喺北海道係珍貴嘅蟹種,唔係常常食到嘅,舊時可能產量多D,普遍D,但近年資源減少,政府規定唔可以捉雌蟹、亦限制只可以捉幾多cm以上大嘅蟹。其實北海道蟹產量全面減少,唔單只花咲蟹,所以品種嘅價錢都不斷上升。


記得我小時候喺北海道,叔叔會就咁鹽水烚蟹食,如果捉到雌蟹,會做味噌蟹湯,因為蟹味濃,湯特別好飲。花咲蟹雌蟹特別多子,食時卜卜卜卜,口感有D似魚子、又甜又香,依家想起都好懷念,好想食。


其次會燒,炭火BBQ,因蟹已有海水味, 完全唔使多加調味。蟹腳可烚熟或鹽燒,蟹蓋膏及蟹身肉可以做釜飯,成為好有風味嘅有味飯。蟹真係全身都唔會浪費,就算蟹蓋都可以盛酒飲呢!花咲蟹蟹肉味好獨特,有D似龍蝦味,肉質結實,味道好唔同,依家係Season,不妨試下呢!


漁獲浜焼
地址:銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心18樓
電話:2575 5677


[Kei San 小檔案]
日本北海道出生。居港超過三十年,能操流利廣東話,年輕時出國留學,畢業後走訪海外多國工作的關係,練就出獨立自「煮」的好手藝,對食材的選擇也有心得,因此被傳媒發掘,活躍於各大報章雜誌的烹飪示範及美食專題,更有幸參與不少電視節目演出及主持,是料理達人及美食家,日本飲食文化的傳道者。



圖說
1)睇下幾好肉,肉質比一般蟹實淨有咬口。


2)蟹膏、肉及蓋可煲有味飯,好濃蟹味。


3)花咲蟹殼好多釘刺,呈少少心形,大家睇到嗎?


4)蟹腳粗大有肉,燒最好味。


 

您可能有興趣:


首頁