2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

歐陽震華剖白離開TVB原因
發佈日期 : 2019-05-22


【本報娛樂組報道】藝人歐陽震華(Bobby)昨天接受商台訪問談及以前在TVB「跑龍套」時,曾遇到不能啞忍的時候。他說:「收到一個電話,他叫我演嫖客,我問有無對白,豈料對方話『好嘢呀,又有女攬,又唔使咩對白,好好撈呀!』好不尊重,我很生氣,立即冚線,所以我可能得罪好多人。」


對於當年拍攝《壹號皇庭》前,Bobby表示曾想過不與無綫續約,「TVB一個月得幾千蚊人工,當時做售貨員都起碼有10,000元,《壹號皇庭》出現扭轉了自己的想法,但其實我拍完《壹號皇庭》I同II,我有離開過無綫,公司不同我續約,由我流失,我話人工冇所謂,但我想轉部頭,佢冇覆我,我最記得拍完《壹號皇庭II》,我就約滿,我行出閘口,心諗『咁就唔要我喇?』點知我出到去,真是大開眼界,在出面拍低成本的戲,1年賺的就是無綫10年的錢。」問他為何之後選擇返無綫?Bobby說:「因為《壹號皇庭III》開,大家歸隊,找我回去傾,不用傾了,轉部頭,所以我由93年開始轉部頭形式。」

首頁