2024年 04月 24日
星期三
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

劉嘉玲慨嘆青春有限 讚吳肇軒後生版偉仔
發佈日期 : 2017-12-14

左起:吳肇軒及劉嘉玲接受主播許文軒訪問,大談拍攝

藝人劉嘉玲及吳肇軒日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒專訪,大談首度合作拍攝新戲感受。


劉嘉玲大讚拍檔吳肇軒是可造之材:「佢與生俱來有一種憂鬱,需要人去保護,去照顧佢,好似年輕版嘅梁朝偉。佢會準備好晒先去拍攝現埸,佢會同我、導演及攝影去傾,我覺得佢有做導演嘅天分,我諗番我做新人嗰時,係TVB嗰七年好傻,完全唔知發生咩事,只係密密做,不過就練到其他嘢返嚟。」肇軒說:「依家我個腦Function唔到,其實導演有同我講,叫我唔好阻住嘉玲姐啲時間,所以我事前係有啲緊張,惟有再加倍作好準備。」


乜都試玩一餐


專訪中提到青春有限,劉嘉玲說:「我一早已經知我唔係少奶奶命,但我好享受工作,梁朝偉都成日問我做乜我咁好精力,佢係唔能夠同時做好多嘢嘅人,依家佢可能做一樣嘢都覺得好攰,但我做緊一樣嘢嘅時候,個腦又會諗另外一樣嘢,但我都會有攰嘅時候,會做運動去調節。」她又說:「以前會覺得自己大把青春,大把機會去嘥、去做夢,但依家見到時間有限,所以仲有體力就乜都試,玩Snowboard同跳Skydive,Why Not?」

首頁