2024年 04月 25日
星期四
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

拍廣告吊足10粒鐘 張敬軒:「小軒」都受難
發佈日期 : 2018-11-16

軒仔與一班音樂系學生拍攝。
軒仔吊威也吊足10小時。
軒仔與一班音樂系學生拍攝。
軒仔吊威也吊足10小時。


歌手張敬軒最近為英皇財務擔任代言人,廣告以「大想頭」為主題。軒仔被睇中因為公司覺得他想頭特別大,天馬行空得來又瓣瓣掂,所以由他出任廣告男主角,還拍攝一條搞鬼網上短片,寓意有咩想法都好,都要有條大水喉射住先可以成功。


與音樂系學生合作


軒仔笑言好開心老闆及Daisy(楊受成次女玳詩)講到個「大」字就諗起自己:「全公司都知道自己乜嘢都比人大,今次為咗公司第一次吊威吔拍攝,一吊吊咗10小時,『小軒』都受難,pat pat都瘀埋。」吊住威吔連行路都困難的軒仔還與工作人員講笑話:「吊到四五米高時突然聽到斷裂嘅聲音,可能係我肚腩爆咗。」令工作人員捧腹大笑。


廣告還安排了音樂系學生與軒仔一齊拍攝,親民的他跟學生打成一片,更即席指揮樂隊奏出《快樂頌》,氣氛輕鬆。提到下一個想頭,軒仔說:「我都有好多計劃,不過實行一個想法真係好需要有資金支持,今次有呢個計劃主打,無論幾天馬行空都可以幫到手。」


首頁