2024年 03月 19日
星期二
   | 氣 溫 : 24 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

奪新力軍銅獎當鞭策 姜濤與Kay合作壓力超大
發佈日期 : 2020-01-03

MIRROR表示與Supper Moment合作
姜濤奪叱咤新力軍銅獎,令他喜出望外。
姜濤自爆與Kay表演彈琴,事前感到很大壓力。
MIRROR表示與Supper Moment合作
姜濤奪叱咤新力軍銅獎,令他喜出望外。

姜濤前日獲得《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2019》新力軍銅獎,教他喜出望外,而MIRROR一眾成員能與樂隊Supper Moment合作,不僅為觀眾帶來新鮮感,就連MIRROR成員都覺得擦出很多火花。
姜濤出道至今推出了三首作品包括《一號種籽》、《阿特蘭提斯》及《一天多一點》,都得到樂迷的厚愛,令他成功擠身《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2019》的頒獎台上,榮獲叱咤新力軍銅獎。

無諗過攞獎

姜濤對於自己得獎大感意外,他說:「因為本身無諗過自己會攞獎,過去對於攞獎更加係無概念,所以當真正得獎嘅一刻,先發現每個獎項對於歌手嚟講都係好大嘅動力,今次能得到新力軍銅獎係十分激勵鬥志。」
姜濤在頒獎禮中更於謝安琪(Kay)合作演出,但原來二人在拍攝前一日已事先綵排,從不懂彈琴的姜濤,更有Kay教他指法!姜濤回憶道:「跟Kay合作係好意外嘅事情,當初知道時壓力好大,因為知道自己唱歌方面仍有好大嘅進步空間,所以曾一度懷疑自己係咪有實力同她合作演出一個項目。喺合作嘅過程中Kay好耐心地教導我,所以好開心亦好感激佢。」
 
MIRROR偷師

至於MIRROR,前晚亦有參與演出環節,與Supper Moment合作演出,不過因為兩個單位都是大忙人,所以只能在拍攝當日埋位前夾走位,不過眾人都十分專業地交出功課。一隊跳唱組合,與一隊樂隊同場演出,Ian表示獲益良多,他說:「其實MIRROR成員本身都好鍾意睇band show,而我哋本身係跳唱組合,同樂隊演出時所帶出嘅感染力係截然不同,今次能夠同Supper Moment合作,可以近距離感受到佢哋嘅魔力,學到好多嘢,好開心!」

您可能有興趣:

1
20年後再拍《大長今》 李英愛教龍鳳胎仔女 自爆「虎媽」上身

2
陳法拉秘密添丁 誕下B仔「米奇」

3
泳兒新歌諷刺人比鬼更可怕

4
紅館5月演唱會門票今天開售 蔡琴感謝鄭秀文等歌手支持

5
《福祿壽訓練學院》3.31開學 王祖藍扮《金手指》版梁朝偉 李思捷扮特朗普化妝勁難

6
羅子溢被讚可做視帝:言之尚早 陳自瑤濕身激凸戲 自己都嚇親

7
古天樂與YouTuber拍片愉快: 想向年輕一輩學嘢

8
五月天巡迴演唱會香港站 4.30起共演7場

9
許冠傑新歌《紫信箋》懷念黃霑 邀霑叔女兒黃宇詩紅館獻聲

10
周國豐大爆廣播界靈異故事 不敢播《夜夜痴纏》及《風之谷》音樂

11
電影《不赦之罪》開鏡 黃秋生蘇玉華演《不赦之罪》 歐鎮灝首登大銀幕演強姦犯

12
林凱恩靠眼神做戲 演技再躍進 「毀容妝」勁逼真 導演都嚇親

13
陳自瑤美腿心得須搽乳液

14
許軼 魏念恩傳緋聞 COLLAR疑默曾發展情侶關係

15
馮素波約滿離開無綫 相約下一個舞台再見


首頁