2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

洪卓立湯怡唔襟嚇 衛詩雅睇戲被撩腳
發佈日期 : 2018-02-20

陳家樂、衛詩雅、湯怡及洪卓立體驗設施。
洪卓立與湯怡坦言戲院十分舒適。
陳家樂、衛詩雅、湯怡及洪卓立體驗設施。
洪卓立與湯怡坦言戲院十分舒適。


英皇娛樂藝人衛詩雅、洪卓立同女友湯怡、陳家樂一同到屯門新開業的英皇戲院,率先體驗戲院的嶄新設施。衛詩雅、湯怡及陳家樂身為演員,為了學習及吸收不同演員的演技方法,乜嘢類型嘅戲都會睇;而歌手洪卓立就陪女友湯怡入戲院,最鍾意睇懸疑片。


陳家樂食為先


對於戲院嘅設備,各人都有唔同要求,衛詩雅着重視覺刺激:「我對螢幕幾有要求,因為入得戲院睇,你會希望睇到一啲最細微嘅嘢;自己身為演員,會特別留啲微表情或者眼神戲,我好希望個螢幕會好清晰咁帶到俾我。」


洪卓立同湯怡覺得音響同座位舒適度好緊要,家樂就「食」字行頭:「一路睇一路食嘢先過癮㗎嘛,所以我每次都會食一隻熱狗,仲要係落勁多茄汁、芥辣,哈哈。」


另外,四人都不約而同的戲院有特別經歷,洪卓立笑說:「細個第一次入戲院睇《侏羅記公園》,由於太緊張同埋被啲音響嚇親,尤其是啲恐龍聲,所以睇到一半就走咗啦。」


女友湯怡原來都係唔襟嚇,睇恐怖片被音響效果嚇到大叫。而衛詩雅說:「細個屋企附近有間舊式戲院,座位係木櫈,有次睇睇吓戲,覺得櫈下面有嘢『撩』我隻腳,原來有隻貓喺我腳邊行過。」至於陳家樂就因為自己過失而「斷送」一段姻緣:「試過有兩次約女仔去戲院睇戲,但係都約錯咗地方,即係約佢去A戲院,但我自己去咗B戲院,搞到最後呢段『愛情』就無疾而終。」


您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁