2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 28 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

長命盼上學 鄭伊健要更了解大自然
發佈日期 : 2019-02-12

鄭伊健與一眾活力長者合照。
鄭伊健在廣告中演影樓攝影師。
鄭伊健與一眾活力長者合照。
鄭伊健在廣告中演影樓攝影師。

還不到兩個星期,鄭伊健「Along with Ekin Live Concert」就要在紅館開鑼,練歌綵排如火如荼的他,早前為拍攝的全新廣告曝光。廣告中,伊健穿梭畢業禮、美式足球賽和影六代同堂全家幅的影樓,並探討全城熱話:「長命百二歲」,如何為成世人流流長做好計劃?伊健考慮重返校院,笑言拉埋導演劉偉強和音樂監製陳光榮做同學仔,一齊學習、一齊走堂!


拉劉偉強陳光榮上堂


就算人生有120歲壽命,也要有強健體魄才可以繼續精采生活,伊健一直非常注重養生和愛惜大自然,所以如果重返校院,他希望修讀一些科目以多角度了解世界,並希望透過學習更了解大自然和地球。他說:「現今太多人只相信科技,但我就更相信大自然力量,大家唔好忽視,地球好多災難都係同大自然有關,所以我想學習多啲點樣同地球溝通。」平時伊健如何跟地球溝通呢?他說:「打坐、靜默、買少啲科技嘢……(你喎?)我依家通常睇,好少買,希望產生少啲廢物,盡量啦!」如果要拉埋身邊朋友一齊重返校院,圈中朋友必選導演劉偉強,以及與他音樂上合作無間、月底紅館演唱會的音樂總監陳光榮。


伊健笑說:「如果要揀兩個朋友同我一齊返學,不如陪我一齊逃學。第一個肯定係劉偉強,哈哈,佢一睇就知唔係讀書人啦!不過佢好本事,成為一位好出色和好出名嘅導演,佢唔係淨係靠讀書,好多嘢都喺社會學返嚟;至於陳光榮不但係我工作夥伴,我哋一齊成長,一齊增值自己,佢都喺人生經驗上學習。」

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁