2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

合唱新歌送驚喜 古巨基讚胡定欣好嘢
發佈日期 : 2019-02-15

胡定欣及基仔錄音完畢,十分興奮。
基仔與胡定欣炮製梳乎厘pancake。
基仔與胡定欣合唱《亂世情侶》。
胡定欣及基仔錄音完畢,十分興奮。
基仔與胡定欣炮製梳乎厘pancake。


踏入新一年,古巨基可謂喜事重重,1月發布的新歌《亂世情侶》,短短兩星期已經於YouTube得到過百萬點擊,大受樂迷讚賞,4月於紅館舉行《古巨基「我們」世界巡迴演唱會香港站Part 2》三場火速爆滿,場地檔期所限決定終極加開最後一場,門票於下星期三公開發售。另外,基仔和定欣看到粉絲留言提議為《亂世情侶》做合唱版,於是MV女主角定欣與基仔決定給粉絲們一個驚喜,一起入錄音室錄製了《亂世情侶》合唱版,於昨日情人節送給大家,祝願世上所有情人都可以開花結果。


炮製情人節甜品


前日基仔及定欣為宣傳這首合唱新歌而拍攝《東將西望》,即場表演整情人節甜品:梳乎厘pancake,沒想到買來用的半打雞蛋,隻隻蛋打出來也是雙黃,令基仔定欣兩人驚訝大叫連連:「真係好事成雙係咁出現,連打咁多隻蛋都係雙黃,真係正呀。」兩人雞手鴨腳邊訪問邊整pancake,當中笑料百出。


幾乎唔使睇歌詞


談到兩人為甚麼會有今次合唱決定,基仔表示是歌迷提議,結果好短時間內決定合唱版。問到定欣入錄音室錄歌有無困難?基仔就搶答大讚定欣非常之唱得:「佢真係唱得好好!錄音個日好快好順利就已經錄起隻歌,佢唔單止唱得好,勁到連和音佢都親自唱埋!」


定欣就話:「可能我之前拍咗個MV,聽到熟晒首歌,之後我又不停翻睇個MV,所以入到錄音室係幾乎唔使睇歌詞,已經唱到。個人已經代入咗落個故事角色裏面,所以唱個陣感情好易就投放晒落去。你問我比自己幾多分,我唔知,盡咗力去做,希望大家鍾意啦。」


您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁