2024年 04月 25日
星期四
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

將來會讓女兒學騎馬 城城爭影帝多謝老婆
發佈日期 : 2019-02-18

城城表示將來會讓女兒學騎馬。
城城談到女兒即笑晒口。
太太方媛及女兒是城城的心肝寶貝。
城城現時正籌備世界巡迴演唱會。
城城表示將來會讓女兒學騎馬。
城城談到女兒即笑晒口。

王郭富城(城城)昨日出席活動時表示,喜歡騎馬及賽車的他,將於會讓女兒學騎馬;而談到憑電影《無雙》獲提名金像獎最佳男主角時,城城坦言要多謝太太方媛支持,令他不用擔心她第一胎的心情,可以投入工作。



郭富城昨日以品牌優雅形象大使身份,到亞洲博覽館出席「浪琴表香港馬術大師賽」,已經第六次為活動擔任頒獎嘉賓的他,大讚活動規模又再提升,現場亦增設更多親子玩意。


貴為馬主的城城,被問到有否讓女兒接觸良駒?他說:「之前我嘅愛駒出賽,都有帶女兒入場,仲同佢講呢隻叫『馬馬』,佢而家見到馬都會叫馬馬,好得意、好可愛。」他表示將來會讓女兒學騎馬,但現時正籌備世界巡迴演唱會,太激烈的運動要避免:「我好鍾意騎馬同賽車,都要忍住暫停。而今次世界巡迴演唱會做兩年,大概開100場,3月頭開始。」


陪太太分娩


城城將到北京、上海、日本及韓國等地巡唱,女兒會否很想念爸爸?城城透露會與女兒視像通話,女兒每次見到電話都會叫「爸爸,Hello!」令他感覺勁冧。


問到太太方媛預產期時,會否預留時間陪她分娩?他指公司會騰出時間,讓他陪太太準備。問到是否為遷就太太預產期而安排香港站演唱會於12月舉行?他說:「未定實,完成手上嘅巡迴先,香港站有機會喺明年。」


攞獎平常心


早前城城與太太到經理人小美家拜年時,太太明顯腹大便便,問到是否已懷孕六個月?城城即甜笑說:「快㗎啦,快㗎啦,我都享受多啲家庭成員。依家好興奮,身邊好多朋友都會教我,另一個小朋友出世,就要送份禮物畀大姐姐,令佢唔好呷醋。我都係學習中,希望工作上有所突破,因為唔止係fans睇,囡囡都會睇到,令我有更多動力。」


談到憑電影《無雙》獲提名金像獎最佳男主角,城城坦言要多謝太太:「當時BB仲未出世,佢令我唔使擔心佢第一胎嘅心情,可以投入工作。之前我都藉住呢齣電影攞過獎,每個頒獎禮嘅評審都唔同,我自己好尊重,我自己努力咗、付出咗就得,好開心可以入圍,無論邊個攞獎,都會戥大家開心。」問到可有信心贏有份提名的周潤發?城城表示,作為一個演員,信心一定要有,但不可以爆棚,會以平常心做好自己。


您可能有興趣:

1
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

2
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

3
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

4
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

5
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

6
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

7
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

8
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

9
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

10
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

11
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

12
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港

13
「御用丫鬟」陳婉婷疑似結婚

14
電影《九龍城寨之圍城》 3億元打造城寨80年代景象 古天樂︰似媽媽的餸菜味道

15
石修米雪大馬「共諧連理」: 我哋夫妻感情已經培養多年


首頁