2024年 04月 23日
星期二
   | 氣 溫 : 25 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

神州俊馬內檔幫到手
發佈日期 : 2019-10-22


【大鐵論馬/大鐵】今周三谷草夜馬首次在今季使用C+3移欄,觀乎上季大部分賽事都比較有利內叠前置馬,尤其是短途。今次第一口孖T落在二班以及四班的賽事,兩場風格截然不同,先講頭關賽事,「幸福掌聲」上次抽到不利檔位沿途走勢欠順,再加上中段騎師田泰安自殺式踩油,入到直路初頭仍有競爭力,不用大敗已經偷笑,今次換人兼抽到一檔有助穩定走勢,早前雷神都攜馬試過谷閘走勢暢順,發揮正常應可挑戰列強。前度巴黎大賽冠軍,曾經擊敗「繁星布」的「喜蓮彩星」連續兩場利敬國都發揮得好好,今場早段攞位十分關鍵,跑得順再可超班。「非凡才子」應係呢組最具期望的馬匹,上季尾二班已經成功連捷,今季預期可向上望挑戰級際賽,重磅都要拖。「合拍威龍」谷戰成績好,可惜出閘不準成為詬病,新勝馬都要拖住以防萬一。「勇敢傳說」似乎已經跑盡,但若有其他馬匹失準,呢隻忠心馬又會偷到一席。


尾關方面,「富萬家」上次差少少放到,今次形勢相若或可再賺,四班短途有前速分子不能輕視。「神州俊馬」自從贏馬之後在重磅區掙扎多時限於接近,今次有內檔幫手又有接近機會。「皆旺財」上次前段形勢不算樂觀都能夠贏馬,而且擊敗的對手實力不弱,今次內檔可能要考驗有遮擋之下馬兒會否適應。「金碧輝煌」表現比較神經刀,不過如果今場如果步速拉快會有利,可以冷敲。最後兼顧「一路順風」,雖然上次跑快活谷轉彎唔算靈活,不過馬匹質新但求有進步。

您可能有興趣:


首頁