2024年 04月 23日
星期二
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

陽光大地梅開二度
發佈日期 : 2019-02-17

「陽光大地」踏入5歲成熟進步,有力添食。

【甘屋藏料/甘甘仔】豬年第一次谷草賽事,當晚頭七場都係熱門天下,連贏位都唔過300蚊,當日我買買吓都開始轉買返熱門不刻意求冷,才追回一點。點知尾兩場熱頭冷腳又爆穫甘,尾二嗰場隻「盛大光輝」殺入平頭冠軍,獨贏分咗一半都仲有近千蚊,尾場兩隻腳位置都過百蚊,咁先好賭,多得雷神當晚無咩表現所致。今次賽事重頭戲多籮籮,包括兩場一級賽女皇銀禧紀念盃及香港金盃,以及打呲前哨戰的香港經典盃,戲碼精采可期。
第二場「陽光大地」之前在泥地屢拼得個近字,上賽轉戰此程立即試出彩虹,以兩個幾身位大勝對手而回,當勇馬加7分唔算多,可梅開二度。「好好利高」初出在谷草作熱身,上回轉戰同程即響勝鼓,3歲仔大幅進步,不變途程擺明是食髓知味。「牛精大哥」剛戰初跑此程即大幅提升名次殺入季軍,3歲仔似已找到出路,仄準再戰相信勝券在握。「極爽」賽前試三課大閘全上名,4歲馬出腳熟如舊馬,首回合不排除已有危險性,半冷對象。

您可能有興趣:


首頁