2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 25 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

陽光大地扶搖直上
發佈日期 : 2019-03-24

黃俊再騎「陽光大地」,減5磅有着數。

【甘屋藏料/甘甘仔】今星期真的很忙,首先要講,星期六在從化馬場已有五場從化演示賽事,並不接受投注,但所有賽事照有獎金,馬匹勝負照計加減分,另外如有犯規照有罰則的。之後到今日賽事,上演八草二泥賽事,同日亦會轉播日本高松宮紀念賽。


第二場「陽光大地」自從除去眼罩跑此程好似脫胎換骨,兩戰都是彈離對手贏馬,顯示5歲馬徹底開竅,沿留原班有佔上風感覺,一於繼續追。「正本開心」上場初次上陣跑同程以個幾身位秒殺「自由旺」贏馬,3歲仔擺明身懷高質,加7分唔算多,扶搖直上呼聲高唱。「遨遊戰士」三課大閘都試得好引人,尤其是最後一課大炒亞軍馬六個幾身位,走勢譽滿欄邊,3歲仔操好始上陣,擺明想飲頭啖湯。「贏多多」近兩戰跑轉彎場地表現麻麻,今次折返直路賽肯定會唔同,若能跑番在同程跟「萬事叻」串Q一役之水準,在此已可問鼎冠軍。


 

您可能有興趣:


首頁