2024年 04月 20日
星期六
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

[㗎仔遊食]日本清酒Omakase與鐵板燒
發佈日期 : 2018-09-06

本欄作者Kei san
呢度好多款Gin
玫瑰花Gin女士一定喜歡
有已配好清酒Set
獲2018 Sake Competition氣酒
泊谷真樹主廚有25年經驗
本欄作者Kei san
呢度好多款Gin

以往香港食鐵板燒畀人感覺一定好貴,一定要開貴酒,由頭食到尾一個套餐,埋單時會嚇你一跳,終於有間好Reasonable又有質素出現。


呢間畀我感覺好Casual,因為名為鐵板燒居酒屋,有鐵板吧檯之外,其餘係一般居酒屋卡位及椅,感覺自在,可隨便Order單點菜式,鐵板菜式如是,唔一定套餐。


鐵板燒食材都係日本直送新鮮水產,尤其多由青森縣來,其他和牛、豚肉、雞肉等都係日本產,季節性蔬菜更唔少得。呢度不時周日仲會有朝市,即是Pop-up賣日本新鮮直送蔬菜,好新鮮又平。


鐵板主廚已有25年經驗泊谷大廚本身家族都係日本做鐵板料理,所以廚藝一定有信心。


我最享受係大廚好親切,除Menu上菜式,基本你想食咩,佢都可以做畀你。大阪燒也好、炒麵也好,以至高級食材,客人Order就可以配合,好靈活。唔坐吧一樣可以Order 鐵板,亦可以食到刺身等日本居酒屋料理,Very good呢。


開心,呢度仲有駐場名譽唎酒師同有經驗Bar Tender,你唔知點咩清酒好?有已配好酒料理選擇,又或者來個清酒Omakase,唎酒師就會為你當日點料理揀3款酒,可以係清酒,或者雞尾酒都得,完全唔使自己傷腦筋。


近年日本Gin大熱,香港已開始受注目,呢度有世界各地三十多款Gin,Bar Tender上次就介紹有龍蝦味Gin,櫻花味、抹茶味等,又玩出多款Cocktail,聽佢講解飲法,玩味十足,即刻愛上Gin添。食完飯坐酒吧區歎兩杯都好舒服呢!


和幸創作鐵板居酒屋
地址:灣仔摩理臣山道23號南洋酒店2樓
電話:3460 4498


[Kei San 小檔案]
日本北海道出生。居港超過三十年,能操流利廣東話,年輕時出國留學,畢業後走訪海外多國工作的關係,練就出獨立自「煮」的好手藝,對食材的選擇也有心得,因此被傳媒發掘,活躍於各大報章雜誌的烹飪示範及美食專題,更有幸參與不少電視節目演出及主持,是料理達人及美食家,日本飲食文化的傳道者。



圖說
1)呢度好多款Gin,Gin Tonic只係$88,可以試多幾杯。


2)亦有配小食Gin雞尾酒餐,用伯爵茶、檸檬等配玫瑰花Gin,女士一定喜歡。


3)有已配好清酒Set,好似原條鐵板青森魚配紀土山田錦純米大吟釀。$185


4)唎酒師為鐵板廣島蠔配咗有氣清酒,仲係獲2018 Sake Competition 氣酒金賞,一流。


5)泊谷真樹主廚父親在東京亦開鐵板燒店,自己有25年經驗,信心保證。


 

您可能有興趣:


首頁