2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 24 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

爆黃翠如遊科索沃曬到變黑妹 蕭正楠護妻:叮囑危險事勿做
發佈日期 : 2023-06-03


無綫新劇《神耆小子》昨日(2日)進行拜神儀式,一眾演員蕭正楠(阿蕭)、鄭則士(Kent哥)、傅嘉莉和冼靖峰(Archie)等都有現身!今次阿蕭與Archie在劇中演一對「父子」,Archie坦言曾拍攝《青春本我》,但正劇就是首度拍攝,所以面對一班前輩做戲非常緊張,亦預會被人鬧。


 


採訪、攝影:黎永樂


 


阿蕭表示:「冼靖峰做我養子,但係我哋好似好兄弟咁相處,我冇展示父親嘅威嚴,有一次佢救咗Kent哥返嚟,Kent哥係我仇人嚟!所以佢就夾咗我同Kent哥中間做磨心,好慘!


Archie就表示非常期待,因自己是獨生子,跟兩位前輩合作,雖然不是做真正父子,但關係就有如兄弟一樣,並不是平時傳統見到的父子關係,所以大家的相處節奏都像好朋友一樣。


 


談到太太黃翠如早前飛到哥倫比亞拍攝旅遊節目時,整個團隊遇上槍戰,阿蕭說幸好太太沒事:「佢冇事,我返嚟香港一陣,跟住太太又飛咗喇!太太當時身處哥倫比亞,真係喺槍戰之中,佢話食完飯返去酒店先,跟住班槍手就嚟了!我哋可能會覺得好正常,但係我哋呢啲未去過嘅,遇上槍林彈雨都係危險嘅!


 


問到翠如現時在甚麼地方?他說:「而家好似去咗科索沃,真係一啲我完全係唔會去嘅地方,不過佢都有報平安,仲話曬到變黑妹,不過佢去咗好多地方都好靚,見到佢開心,我都開心,但我都叮囑佢唔好做啲咁危險嘅嘢,佢話有啲人去玩鋼索,我叫佢千祈唔好玩。」


 


李海銅視Kent哥偶像


 


另外,被傳媒封為TVB藝訓班「班花」的李海銅,亦有份演出《神耆小子》,她視Kent哥為偶像,今次能與本尊共演,她興奮表示:「我會視今次為一個學習機會,都好開心可以同一班同學開工,我都希望可以快啲睇到Kent哥演技,我可以現場睇到佢做戲已經好期待,我已經當贏咗!」早前有份亮相《警聲百二秒》的她,指拍攝過程收獲不少,她說:「學識咗點樣對鏡頭,學咗好多警例,好開心!」


 

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁