2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 23 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

無綫劇《隱門》宣傳 湯洛雯獲監製王心慰力撐自嘲演女警遴迍是本色演出
發佈日期 : 2023-06-04

監製Amy姐為靚湯演技平反。


【本報記者報道】由王心慰(Amy姐)監製的無綫新劇《隱門》,昨日(3日)在油塘舉行宣傳活動,劇中一班演員紛紛出席。其中演賊王的63歲吳岱融戴住黑超出場,現場有不少市民立即起哄大叫,其聲勢不輸男女主角陳展鵬和黃智雯(Mandy)。不過,司儀在台上提到劇中演女警的湯洛雯(靚湯)角色非常遴迍,甚至竟然「跑都跑唔郁」,但Amy姐出到聲為靚湯平反,而靚湯笑笑口指今次是她本色演出。


 


靚湯表示:「首先多謝大家討論我呢個角色,其實我呢個角色係非常之遴迍。」在旁的Amy姐即搭嘴:「其實呢個係本身劇本人物角色嘅性格設定嚟嘅,原因我想佢可以同展鵬可以擦出火花,展鵬咁醒,所以就要有一個遴迍差婆去配搭,而現實中都係有嘅,但佢個心都係會儆惡懲奸。佢一定會做一個好警察!」靚湯再指她在劇中是做回自己,並透露之後會有悲慘發展。


 


靚湯曾患胃炎兼失眠


 


靚湯在活動完後接受訪問表示,劇中有很多場口都好像自己性格。問到她與未來老公馬國明的婚禮,現時籌備得如何?靚湯透露到時只會舉辦一個小型的私人婚禮,到時未必大宴親朋。目前她正在積極收身為影婚照作準備,她坦言去年拍此劇時撞正疫情最嚴重時,自己狀態的確很差。


 


比劇中上鏡時明顯瘦了不少的靚湯表示︰「我嗰時患咗胃炎同失眠,要食好多藥,有胃藥、安眠藥,個人腫晒,望落去都老咗好多,所以一拍完我就選擇休息,唔再拍劇住。」她又指現時十分勤力做運動,又有看中醫調理身體,經已瘦了10多磅,她又強調最重要瘦得健康。


 


吳岱融驚重拍爆血管


 


Mandy也表示自己因最近忙於綵排舞台劇大壓力也清減了不少,不過體重只跌了不過10磅。至於劇中被兇惡父親吳岱融不斷糟質,又爆粗大鬧兼打她,吳岱融透露不少朋友說睇完都驚︰「多謝觀眾支持,反應好好,今次角色好有以前拍戲角色嘅影子。我要表現得咬牙切齒。」他又指最驚要重拍,怕要再用盡力演出容易爆血管。他又讚黃智雯演得出色,更大爆拍攝某天不慎弄傷Mandy。黃智雯笑對方果然力大無窮。


 

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁