2024年 03月 29日
星期五
   | 氣 溫 : 28 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

為病母挑戰性感底線 林秀怡甘願獻出第一次
發佈日期 : 2019-07-08

鍾晴、林秀怡、程美段及洛兒行泳衣騷,大騷惹火身材
林秀怡剛度過27歲生日,自嘲「老人行騷」。
鍾晴全程披紗巾行騷。
鍾晴、林秀怡、程美段及洛兒行泳衣騷,大騷惹火身材
林秀怡剛度過27歲生日,自嘲「老人行騷」。

藝人林秀怡、鍾晴、程美段及洛兒昨日在荃灣出席泳衣騷,四位女神青春可人,以其不同個性特質配搭多款吸睛泳裝,大騷青春魅力及驕人身段,令在場觀眾熱血沸騰。


男友有微言


出名慳家孝順的網民女神林秀怡,自劇集《婚姻合伙人》中的性感浴缸大戰而火速走紅,剛度過27歲生日的她獻出入行以來的「第一次」,難怪自嘲「老人行騷」:「今次我節食咗一日,特登戒澱粉質,我仲同男友講話陣間要食番餐勁嘅,佢就話節食咗一日咋喎。男友都有話嚟支持,但唔知暱埋喺邊。」她又坦言男友對自己「性感演出」頗有微言,又表示為了還媽媽手術的債項,所以不過份的工作都會接,她說:「今日已算性感底線。(經濟壓力鬆咗?)唔知,因為工作時多時少。」


鍾晴披紗巾


鍾晴受訪時透露自己剛從關島旅行返港,肥了又皮膚敏感,並指對自己條腰較為滿意。她表示:「夏天出海享受陽光已經係一大享受,今日見好多款泳衣都好靚,一陣可以買多幾套。」她又指全程披紗巾是不習慣好似穿底褲仔亮相人前。
擁有天使面孔及32E魔鬼身材的程美段,但原來也曾經有穿泳衣的煩惱:「如果件泳衣cutting唔好,就會令上圍豐滿嘅女仔着上身睇落好肥,所以我揀泳衣一定要有個好嘅cutting,令胸型更靚。」

您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁