2024年 03月 28日
星期四
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

盡訴入行人情冷暖 靚靚自爆選港姐為旅行
發佈日期 : 2018-09-22

Chilam拖住靚靚,靚靚拖住魔童,十分溫馨。
獲贈蛋糕的靚靚感到很開心。
靚靚在節目中無所不談。
Chilam、靚靚、魔童與肯尼亞當地人合照。
Chilam拖住靚靚,靚靚拖住魔童,十分溫馨。
獲贈蛋糕的靚靚感到很開心。


藝人袁詠儀(靚靚)擔任ViuTV推出全新節目《大星講》嘉賓,與主持人有談不盡的話題,由剛出道﹅娛樂圈人情冷暖,以及相夫教子,盡訴心中情。一直有傳當年出道不久,靚靚因為意氣風發得罪不少人而遭封殺,電影產量大大減少。當時靚靚出席一個派對時,遇到相熟的導演,對方找個藉口避開,令她感受到人情冷暖在心頭。


靚靚亦有提及拍電影時,經常會提出意見,令有些導演不滿。但指合作過的導演中,與陳可辛的相處最令她感到舒服,因為陳可辛會花時間與她交談,了解整件事後,會向靚靚解釋,她的想法太主觀。


魔童要求換媽媽


談到當年選港姐的原因,靚靚指是想入娛樂圈,另外一個大原因竟然是為了去旅行,當年選港姐的外境拍攝地點正是加拿大,對於一個19歲的女孩子來說,是很「豪」!


最後靚靚亦提及她的家人,她大爆剛剛認識老公張智霖(Chilam)時,與他上茶樓飲茶,Chilam會自己吃掉一籠蝦餃整整四粒,不會留給其他人,她就一直向Chilam說教,直到他改變為止。她亦談及兒子魔童,說就讀國際學校的他曾經不滿靚靚的管教方式,而要求換媽媽。靚靚想要抱他的時候,魔童竟然推開,令靚靚非常傷心,並向Chilam求助。最後向社工取經,並配合心理輔導,最終與兒子的關係大大進步。


一家三口遊肯尼亞


另外,靚靚及Chilam近日帶同兒子魔童去了肯尼亞,靚靚前晚在社交網貼上照片,其中一張相一家三口在草原日落時手拖手拍攝,十分溫馨,靚靚留言︰「肯尼亞之旅,第一篇。」不少網民都留言︰「一家人手牽手的畫面太美了,很溫馨。」


您可能有興趣:

1
親攜《贖夢》衝出香港 張家輝:擔任導演壓力大 開心新作未上映已獲認可

2
陳法拉產後首現身明艷照人 首映禮後 急回紐約照顧BB

3
67歲張國強體力皮膚弗到漏油 公開四大逆齡秘訣

4
環球唱片大裁員 宣傳部全部即時離職

5
CHILL CLUB年度推介23/24 Gin Lee泳兒恨攞獎 盧瀚霆無信心「冧莊」

6
拍攝《警聲百二秒II》 張穎康遭真飛虎隊員制服

7
張敬軒飲醉怕出醜 指醉酒後會多嘢講

8
《中年好聲音2登峯之戰》 收視最高26.6點 吸173萬觀眾

9
忠實hellosss 羅淑佩親揭鍾情陳卓賢之謎 推介《地球上的最後一朵花》

10
泳兒街頭派利市宣傳新歌 笑網民現實全都是貪錢鬼

11
林秀怡演單親媽 演技大躍進 拍攝時停機仍喊 變生人勿近

12
秦煌稱不夠血 致腳無力跌倒 稱仔女有聯絡 未答有否探望

13
首爆賭王遺產分配 何超儀較:我會少一點

14
76歲秦煌跌倒送院 林偉呼籲其子女探望

15
唐詩詠首拍旅遊節目 發掘英國真實的一面


首頁