2024年 04月 25日
星期四
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

肥仔威威拆組極爽
發佈日期 : 2019-09-17


【大鐵論馬/大鐵】周三晚兩場四班1650米加埋只得十七隻馬報名,遠遠不及其餘短途拆組賽事熱鬧。其中一場正是第一口孖T頭關,馬匹實力相對參差不齊,「肥仔威威」可以作重心選擇,馬兒雖然至今未曾贏馬,但是上季有三次能夠上名,而且當中難度不少,439場次當晚場地以前置馬較為有利,馬兒最後直路交出全組最快的末段時間力追頭馬,可惜仍以半個馬位負於賺了形勢的「萬利高」,同時亦壓倒稍後有出色表現的一眾強手跑第二,這場賽事絕對可以做實力指標。雖然其後馬兒未能補中,不過兩次都有藉口敗不足惜,今場對手相對較弱,部分馬匹甚至乎只有五班頭馬水準,所以率先作為重心。其餘選擇先揀有班底的「韻妙星」,雖然狀態麻麻,不過曾經在三班贏過,今場可以食下班底。再選霍利時另一匹「力王」,西班牙馬上季失望,不過在快活谷每次出賽都肯追,預留一席。最後搏下隻「龍城銳將」脫變,今季已有多匹南非馬跑出,呢隻一級賽後裔今次初跑快活谷,確實帶來一份神秘感,早前試閘走勢比之前規矩,值得期待。

尾關雖然出馬比較多,但是選擇上都離不開那幾隻重心,「極爽」、「陽明滿滿」以及「雷電寶」上季都贏過同程,率先留意。暑期跟進馬「愛添滿」終於跑返谷草1200米,二班曾經跑入獎金,呢匹滿利谷三級賽冠軍在四班應該有表現。最後兼顧埋「二話不說」,上季直路賽爆冷嗰場水準都高,今次賽前從化閘表現有驚喜,十一檔希望雷神可以克服。
 

您可能有興趣:


首頁