2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

蔡約翰大熱保衛者
發佈日期 : 2018-07-21

蔡約翰(左)上季超過一半頭馬來自大熱門馬。
「旺蝦王」剛季曾以1.2倍掄元。
「以奇用兵」上季元旦日以1.3倍熱食。
蔡約翰(左)上季超過一半頭馬來自大熱門馬。

【本報訊】馬季裏面,不時有馬迷討論邊位練馬師的大熱門好穩陣,邊個馬房的大熱門成日輸,不過由於當時馬季仍然在進行中,數據不時有變,現時既然已經唞暑,一切數據塵埃落定,係時候替各馬房翻查舊帳,找出大熱門保衛者。


最熱1.2倍旺蝦王
印象中,蔡廐大熱門成績突出,現實中,亦係一樣,上季蔡廐馬共有107次被捧成大熱門,取得46冠19亞12季30負,勝出率逾四成,上名率逾七成,當中包括1.2倍「旺蝦王」,以及1.3倍「以奇用兵」,雖然長捧未必有錢贏,但用來做膽的話,收錢的機會相當不俗,所以大熱門保衛者之名,蔡約翰的確係實至名歸。


容廐大熱一半勝出
中游馬房方面,容廐馬剛季共20次被捧成大熱門,取得10冠3亞,勝出率剛好一半,入Q率更達六成半,當中最熱係1.9倍「平湖之星」,以及2.0倍「幸運興隆」。


霍利時成績最差
講完邊個馬房的大熱門最穩陣,當然要留意埋邊個馬房的大熱門成績最差,新一季識得避開不穩大熱門,隨時收錢收到手軟。講到上季大熱門成績最差,相信霍利時認第二,都無乜邊位練者夠膽認第一,事關霍廐馬上季曾經23次被捧成大熱門,但只錄得2冠3亞9季9負,勝出率連一成都冇,慶幸上名率約六成,但當中季軍次數偏多,反映此廐大熱門相當不穩。

您可能有興趣:


首頁