2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 26 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

百步穿雲主場應戰
發佈日期 : 2018-11-14

「堅離地」(近鏡)評分有利,隨時可反彈。

【神祺小子/祺神】騎師潘頓剛剛在自己社交網站上批評一位騎師發揮「千金一諾」的表現後,被競賽小組罰款五千元正,之後剛賽日自己策騎該駒順利補中,過終點竟然見到潘頓舉鞭慶祝,唔講仲以為係筆者偶像柏寶返咗香港,話雖如此,筆者不明白罰款五千究竟是為了甚麼?對於一個香港冠軍騎師,五千蚊可能係佢嘅五蚊,罰佢五千可能只是象徵式,唔好畀其他人「有樣學樣」,但筆者認為,有批評先有進步,小組咁樣封殺騎師言論自由,對他們實在太不公平。
今期推介第一場五班1650米,「堅離地」上場蝕不利追場地,最後百五米又未能望空然後輸近,可以當佢完全冇用過力,反映此駒已可以留後衝一段,近日潘頓好鍾意騎利敬國搏失的馬匹,今次潘頓又搶番嚟跑,只要有人幫手喺前面開吓路,早段留得順利唔好搶口,可以坐亞望冠!
第八場二班1650米,「百步穿雲」季初第一場跑法車前倒後,仍能追近賺場地贏馬的「帝豪寶寶」,之後第二仗又留喺最後,轉彎同其他馬撞完之後都追番近,反映馬匹至少有基本狀態,今場返谷草主場加換人,希望一切際遇順利吧!

您可能有興趣:


首頁