2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 27 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

為杜德偉時裝品牌行catwalk 陳小春獻出第一次一額汗
發佈日期 : 2019-05-30

梁家輝夫婦、曾志偉、鍾鎮濤(B哥)夫婦、葉童夫婦
陳小春為杜德偉的時裝品牌MNA行catwalk。
小春第一次行騷很緊張,不停流汗。
小春與Alex老友鬼鬼。
Alex創立了10年的時裝品牌MNA。
梁家輝夫婦、曾志偉、鍾鎮濤(B哥)夫婦、葉童夫婦
陳小春為杜德偉的時裝品牌MNA行catwalk。

本報娛樂組報道】杜德偉(Alex)前晩(5月28日)在杭州順利舉行首個自家品牌創作MNA時裝騷,並邀好友陳小春作壓軸嘉賓為時裝騷行catwalk,掀起整晚的高潮,所有嘉賓都舉機拍照狂歡,令時裝騷成功演出。


在圈中人緣甚好的Alex獲一班好友支持,多位好友包括梁家輝夫婦、曾志偉、陳小春、鍾鎮濤(B哥)夫婦、葉童夫婦、上山詩鈉、巫啟賢等現身支持,場面星光熠熠。一班好友看得非常投入,葉童不時拿出手機拍照。


#幾分鐘catwalk 好似唱半小時個唱


第一次行catwalk的小春,完騷後接受訪問:「我仲流緊汗,行之前唔知自己要望邊到,最後唔諗啦,昂然大步挺胸行就算啦!好彩有音樂,如果冇音樂,真係騰呀!行完幾分鐘catwalk,好似唱完半個鐘頭演唱會咁!」Alex馬上反問:「係唔係呀?」小春說:「真係!唔係講笑!我picture唔到個畫面係點,如果台下冇人有反應咁點算呢?又驚有肚腩又驚條褲會甩....」Alex回應:「我啲衫點會呢?小春又咁fit!真係好多謝小春,因為獻出第一次,但佢完全駕馭到套衫,佢一行出場全場哄動,有小春成個show真係生色不少!」


其他好友志偉、B哥則投訴:「點解淨係叫小春,唔叫我哋行呀?」Alex說:「下次要要幫曾志偉設計衣服,揀套短度闊風比佢!」Alex再問小春,下次是否願意再幫手行show,小春爽快回答:「冇問題!」Alex說:「朋友就係咁樣啦!」


#Alex3歲縫製蝙蝠俠斗篷 57歲圓夢


Alex創立了10年的時裝品牌MNA,今次重新啟動MNA,找來日本設計造型師Norio Sato合作,兩人一拍即合,順利完成首季時裝show。Alex興奮地表示:「係緣份,冇諗過57歲可以圓時裝夢!」他說,早在3歲已愛上時裝:「我3歲就會問阿媽要針黹縫製蝙蝠俠斗篷,到大個少少,係有限資金下,會出去搵特別cutting嘅衣服幫自己打扮,長大後來甚至修讀設計,但入行後設計夢想一直冇機會實現,直到去咗台灣發展,同滾石竭力完成合約上最後一張唱片《脫掉》後,唱片上找不到新突破,感覺迷失自己,於是萌生咗時裝設計念頭,終於在2009年創立了MNA。」


Alex在那兩年間,由零到開始,全心追夢,但因不懂生意管理,虧損了好多錢,終於在2015忍痛停產,老婆也經常安慰他:「盡了力就可以了!」直至今天圓夢。

您可能有興趣:

1
歐錦棠心儀武田梨奈十多年 自肥合作 對打過足癮

2
湯洛雯弗爆現身 打破懷孕傳聞 爆馬國明一撻上床即睡 無失眠

3
網上瘋傳69歲趙雅芝離世 工作室發聲明怒斥假消息

4
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

5
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

6
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

7
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

8
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

9
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

10
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

11
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

12
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

13
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

14
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

15
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港


首頁