2024年 04月 27日
星期六
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

孖譚俊彥合作演喜劇 李佳芯剪短頭髮回歸
發佈日期 : 2024-03-20

郭柏妍苦練為角色苦練大提琴。
李佳芯剪短頭髮回歸。
譚俊彥為角色學彈琴,自嘲全屋彈得最渣一個。
郭柏妍苦練為角色苦練大提琴。
李佳芯剪短頭髮回歸。

【本報記者報道】TVB新劇《麻雀樂團》昨天試造型,新作集合視帝譚俊彥、視后李佳芯(Ali),還有老戲骨姜大衞 (John哥)、郭柏妍、謝東閔及黃庭鋒等演出,組合卡士充滿新鮮感。

李佳芯自2021年開拍的《有種好男人》後,終於回歸劇組,拍攝無綫(TVB)新劇《麻雀樂團》。她今天(19日)聯同譚俊彥、郭柏妍、黃洛妍等為劇集試造型時否認強勢回歸︰「咁啱監製記得我,真係好彩﹗」

合約未傾好 心態冇變過

Ali說,《麻》本應之前開拍,受太多不能控制因素才延期至今。她續說︰「我冇計過隔咗幾耐再拍劇,就算好耐冇拍劇都唔會唔習慣。返到公司見到同劇拍檔,感覺返晒嚟。希望可以拍多啲劇,相信呢齣劇唔會係我告別作。演員當然希望遇上好角色,我依然鍾意拍劇。傾續約進展如何?之前有傾,但未有咁快有更新。」

今次,Ali為新劇剪短長髮,角色要由年輕演到成熟,更要落場打麻將。她說︰「我本身識打,但唔識計番數。」

譚俊彥首次與李佳芯合作拍劇,過往曾一起登台合唱過一曲《小酒窩》,李佳芯指自己當時仍是魔音階段,沒有唱首本名曲《小幸運》。譚俊彥則幫口讚她:「你不能再做魔音,因為有很多後浪。」他又給予她當時的演出8分之高,因為感到演員克服了很多才能唱到歌,還指自己現在唱歌上台前也在震,也希望二人有更多合作登台賺錢機會。

為角色學彈琴的譚俊彥自嘲說︰「我係全屋彈得最渣一個,連個女都走埋嚟話我。Ali個角色會幫我追夢,我哋關係就好似《城市獵人》嘅孟波與惠香,劇情好卡通化,好輕鬆。」兩人在劇中將有合唱情節,譚俊彥讚拍檔已不再「魔音」。

郭柏姸為角色苦練大提琴

郭柏妍跟Ali一樣為角色剪短長髮,她認為是合適時間作新嘗試︰「新髮型嘅感覺好唔同,幾開心﹗我入行前已留長髮,為咗角色都捨得剪,有晒心理準備,剪嘅時候冇喊。」郭柏妍在劇中要拉大提琴,她透露,拍攝《尋找世界另一個我‧台灣篇》時傷了右手肘,休息了幾個月至近期才恢復練習,希望觀眾日後不會從劇集畫面中看出她大拉提琴的壓力。

黃洛妍為角色將招牌黃色頭髮染黑,首次拍劇的她說事前沒特別準備︰「嚟得好突然,但好開心,對我嚟講係新嘗試。拍攝拉小提琴戲冇壓力,只係要配合鏡頭有啲唔同,我會抱住拍MV心態拍攝。」

謝東閔飾演一位國際級知名指揮家,由於完全不屬自己範疇,要加倍努力去做準備,佢都有向黃洛妍偷師取經。

您可能有興趣:

1
歐錦棠心儀武田梨奈十多年 自肥合作 對打過足癮

2
湯洛雯弗爆現身 打破懷孕傳聞 爆馬國明一撻上床即睡 無失眠

3
網上瘋傳69歲趙雅芝離世 工作室發聲明怒斥假消息

4
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

5
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

6
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

7
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

8
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

9
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

10
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

11
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

12
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

13
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

14
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

15
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港


首頁