2024年 04月 27日
星期六
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

張敬軒險甩褲王菀之急救駕 合體開騷剃腳毛撞傷嘴
發佈日期 : 2017-10-09

Ivana與軒仔再度合體開騷,造型獨特。
Ivana與軒仔在演唱會手拖手合唱!
演出期間軒仔險些當眾甩褲,幸而Ivana醒目為他
Ivana與軒仔在台上落力演出。
Ivana與軒仔再度合體開騷,造型獨特。
Ivana與軒仔在演唱會手拖手合唱!

 


菀之(Ivana)與張敬軒這對超強組合再度合體,前晚移師到澳門演出,軒仔在演出期間險些甩褲,幸Ivana醒目為他擋着,軒仔又不慎被咪撞到嘴唇,而且又要犧牲將腳毛全部剃光!Ivana則由過年至中秋食不停,所以來不及減肥演出!


 


Ivana與軒仔前晚在澳門舉行演唱會,今次他們的造型有部份是全新設計,軒仔在台上自爆為了穿一條很窄的褲要剃腳毛,他笑說:「係呀!我今日冇晒啲腳毛,為咗呢條褲我花咗成個鐘剃晒啲腳毛,因為條褲好窄身又多拉鏈,經常夾到啲腳毛,所以要剃光腳毛!不過講剃腳毛都有掌聲,相信我都係第一人!」此外,二人又落台與觀眾握手,不少觀眾爭相擁到台前搶握手位,在演唱會近尾聲時二人更一時感觸來個情深擁抱!


握手環節被搶咪


在演出期間軒仔險些當眾甩褲,幸而Ivana醒目為軒仔擋着,好讓軒仔弄好褲頭再演出,軒仔笑說:「當時我唱唱下歌,突然聽到條褲『啪』一聲,條褲好似鬆咗,幾驚甩褲呀!」在旁的Ivana插咀說:「你咪賴條短褲,之前你着係鬆,而且窄咗你坐低唱歌我都聽到爆線聲,好在我遮住你。」軒仔乘機反駁Ivana說:「你點止遮住我,成隊Band都畀你遮到啦。」另外,軒仔在握手環節時被人搶咪,不慎撞傷嘴唇,他笑謂因為有人想搶他支咪,他覺得支咪比他更重要,所以角力下撞到嘴唇。


今次演唱會他們的造型有部份是全新訂造,Ivana亦換上一頭短髮,軒仔笑指二人近日的體形上有些不同,因為大隻咗!


食月餅身體發福


Ivana說:「我大隻咗係因為健身,其實喺2月香港站演出時候,係近新年期後時間,我已經開始戒口,我應承所有設計師唔會大食,不過我就由紅館完騷後食到而家,所以我減唔切,今次澳門站係中秋節期間,我又食咗好多月餅!」


而軒仔則自言大隻在下半身!令手多多的Ivana偷襲拍打了軒仔的肚腩一下!軒仔又表示,今次大家演出的狀態很理想,他們希望能繼續有其他地方巡迴演出!

您可能有興趣:

1
歐錦棠心儀武田梨奈十多年 自肥合作 對打過足癮

2
湯洛雯弗爆現身 打破懷孕傳聞 爆馬國明一撻上床即睡 無失眠

3
網上瘋傳69歲趙雅芝離世 工作室發聲明怒斥假消息

4
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

5
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

6
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

7
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

8
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

9
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

10
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

11
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

12
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

13
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

14
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

15
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港


首頁