2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

唐詩詠學吹長笛呻難 王浩信張曦雯有咀戲
發佈日期 : 2018-06-23

唐詩詠、王浩信、馮盈盈及張曦雯等出席記招。
張曦雯挽着王浩信出場不怕傳緋聞。
唐詩詠表示剛開始學吹笛覺得很難。
馮盈盈展示雙手滿布瘀痕。
羅樂林被陳敏之及苗可秀挽着,艷福不淺。
唐詩詠、王浩信、馮盈盈及張曦雯等出席記招。
張曦雯挽着王浩信出場不怕傳緋聞。


曦雯昨日挽着人夫王浩信出席活動,坦言劇中飾演一對,還有咀戲,問到可擔心與甚易惹緋聞的王浩信傳緋聞?她笑說:「唔驚,如果有緋聞即係證明大家睇劇睇得投入。」而唐詩詠剛開始上堂學吹長笛,覺得很難。<文>娛樂部<攝影>梁迺枬



無綫新劇《解決師》昨日舉行記者會,唐詩詠、王浩信、馮盈盈及張曦雯等半百藝員出席,詩詠在劇中飾演一位本身是黑幫千金,又精通長笛的老師,剛開始上堂學吹笛的她自言仍未上手,覺得很難。


有指今次角色本身由岑麗香飾演,但因她不與無綫續約,故臨時易角由詩詠頂上,她回應:「我唔知道,因為公司淨係同我講我要開呢套劇,我開緊工,所以無問到咩事。其實我自己無乜所謂,都係聽公司指示,對演員嚟講都係睇角色好唔好玩,今次我再同王浩信合作都開心。高層嘅嘢就要問返高層喇,我哋呢啲低級員工,哈哈。」她本來打算拍完另一套劇《白色強人》便放假休息,但臨時要為《解決師》開工,她坦言不太夠時間準備,會盡力而為。


已補祝父親節


而王浩信在劇中則飾演一個武功高強、專為黑幫解決問題的角色,當中動作場面是他拍劇以來最驚險,浩信除了接受近身搏擊訓練,亦向伍允龍請教伍家拳。他又談到女主角換人對他沒有影響,因為無論是詩詠或岑麗香都很受觀眾歡迎。


對於早前的父親節亦因工作未能跟家人一齊度過,王浩信指因為要搵食所以無辦法,又透露一家三口已補祝父親節,更收到女兒送的圖畫,他謂:「呢個係我細細個都會做,我覺得好sweet嘅一樣嘢。」


對於與陳自瑤的分居傳聞及婚姻關係等,王浩信只表示:「唔屬實嘅嘢唔回應喇,我哋都一樣係咁樣生活,唔係每一日都恩愛先係正常,我哋當然有嗌交、有開心嘅時候,生活係咁樣㗎嘛。」他稱因抗拒將家事變成娛樂新聞,所以不會刻意放閃,望大家能給予空間。


馮盈盈周身瘀


劇中浩信跟張曦雯(Kelly)飾演一對,但兩人將會經歷很大的生離死別,Kelly直言睇劇本都傷心。問到兩人會否有咀戲,她說:「會有,做返情侶正常拍拖會做嘅嘢,一定要有啲好sweet嘅嘢觀眾先會覺得傷心。」


而飾演柔道高手的馮盈盈就要從零開始為角色練功夫,弄到周身瘀,更即場向記者展示傷勢。盈盈透露自己一向半年先做一次gym,今次既要學柔道、又要做運動,連男朋友都說見到她開始長肌肉,又謂:「由一開始見到我受傷佢話心痛,依家直情鼓勵我做多啲,話強身健體。」


講到是否有信心應付到打鬥場面,盈盈語帶心虛地笑言:「今日出嚟我無跌落地已經當合格,但本身安排咗好多好厲害嘅招式,打觔斗、起飛腳嗰啲全部刪減咗,我希望去到拍攝後期全部都做到!」



您可能有興趣:

1
歐錦棠心儀武田梨奈十多年 自肥合作 對打過足癮

2
湯洛雯弗爆現身 打破懷孕傳聞 爆馬國明一撻上床即睡 無失眠

3
網上瘋傳69歲趙雅芝離世 工作室發聲明怒斥假消息

4
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

5
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

6
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

7
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

8
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

9
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

10
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

11
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

12
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

13
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

14
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

15
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港


首頁