2024年 04月 27日
星期六
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

元宵再續「前緣」 湯駿業黃妍以歌會友
發佈日期 : 2019-02-21

湯駿業聯同黃妍在元宵節開騷。

前晚正月十五元宵佳節,演而優則唱的舞台劇男演員湯駿業(AhDee)聯同去年獲樂壇多項新人獎黃妍(Cath)舉行「湯駿業(AhDee)x黃妍(Cath)-《吃貨的人生》音樂會」,以音樂形式重現音樂劇《吃貨的人生》。
兩人先以《只談喜愛不談戀愛 》、《約定》、《築地給林》作開場曲,雖然有別於音樂劇的有聲有畫,他們今次以歌聲為主,但不少粉絲都邊聽邊憶起音樂劇的情景,大家都聽得相當投入。AhDee及Cath其後分別唱出《寂寞的總和》、《笑容迷路了》、《貪睡的人》、《孤兒體質》和《檸檬的鹼性》等歌曲,粉絲都聽得如癡如醉。


重演吃貨人生


對於今次以聲音「重演」《吃貨的人生》,AhDee花了不少心思:「練歌時候都好開心,因為有好多arrangement都係新嘅,今次以音樂嘅形式去唱,原來都好正、好好feel!」
而最令AhDee開心的是聽眾的反應:「我見到頭先大家都好專心、好enjoy咁去聽,我自己都好享受。」AhDee更笑言可以同阿Cath一齊在台上吹水閒談,感覺都很開心,他更希望未來有機會可以再唱多些歌給大家聽。


勾起很多回憶


至於Cath就指今次的演出,勾起很多回憶,她說:「因為我覺得呢套劇係我出道之後一個好大嘅嘗試,因為我以前未試過舞台劇,但係喺呢個劇度,我學識咗好多嘢,亦都見到自己需要進步嘅地方。」
雖然兩人去年因為合演而認識,但她自覺與對方已像好朋友一樣,可以互相開玩笑,而且很有默契:「我覺得喺呢元宵佳節再見返佢,係一個頗完美嘅節目,再同AhDee一齊合唱,勾起好多回憶,而且可以喺一個咁美麗嘅地方同啲粉絲聚吓,唱歌俾佢哋聽,真係一個好好嘅元宵節目。」

您可能有興趣:

1
歐錦棠心儀武田梨奈十多年 自肥合作 對打過足癮

2
湯洛雯弗爆現身 打破懷孕傳聞 爆馬國明一撻上床即睡 無失眠

3
網上瘋傳69歲趙雅芝離世 工作室發聲明怒斥假消息

4
電影《超意神探》首映 張家輝狂讚關詠荷幾時都咁靚 新片變「網大」引來熱議

5
陳自瑤愛單立文夫婦互窒相處 黎諾懿爆老婆要求高 乘機找錯處

6
到英國巡唱趁機拍攝新歌MV 陳卓賢欲寫信回饋粉絲愛意

7
傳張可頤相隔12年返TVB拍劇 《巨塔之后》演心臟科醫生

8
《九龍城寨之圍城》率先場 好友重聚 吳卓羲想3人重拍《大唐雙龍傳》 楊茜堯:看緣份林峯拒絕

9
69歲張雷相隔17年亮相TVB劇集 半裸舉啞鈴騷爆肌 寶刀未老

10
劉嘉玲高EQ 搵真龍蝦自嘲抽水  再扮老公梁朝偉 拒認是偉大演員

11
劉德華睽違10年重返內地舞台 京滬穗等8大城市開唱

12
許美靜南京演唱會 觀眾喊回水 經典歌全是代唱 官方介入調查

13
《逆天奇案2》幕後趣聞 陳展鵬爆林夏薇談情腳震 梁小冰激減16磅化老妝登場

14
楊茜堯 羅子溢為愛女4歲慶生 甜蜜祝福:謝謝你做我們的女兒

15
曾志偉讚慈善騷感動 盼《中音2》加場衝出香港


首頁