2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

【㗎仔遊食】雪中美食
發佈日期 : 2018-02-15

本欄作者Kei San
當地種嘅葱特登種成個勾咁
甘酒有天然酵素,加熱飲,好暖身
明信片設計有大內宿茅屋、會津吉祥物等
大內宿冬天十分大雪,積滿茅屋頂好古樸
本欄作者Kei San
當地種嘅葱特登種成個勾咁

今年日本冬天特別寒冷,連東京、九州等都落大雪,搞到交通好混亂呢。對好少有機會體驗落雪嘅外國旅客嚟講,當然係好吸引有趣嘅經驗。好似北海道、立山黑部、白川郷呢D雪景好靚嘅旅遊點就吸引不少旅客。冬天去滑雪、浸浸溫泉消除疲勞,真係冇得頂!


白川郷數百年歴史嘅茅草屋,令人覺得時光倒流,好樸實嘅古村,冬天積雪真好童話感。其實要搵咁嘅古村日本仲有其他選擇,南會津就有個叫大內宿嘅地方,位於山中,古時係好繁盛嘅驛站,夏天山野碧綠,冬天茅屋頂積雪,好有詩意呢!


大路兩邊嘅茅屋依家成為唔同手工藝小商店、食肆,可以雪中邊飲暖笠笠嘅甘酒,食下小食,亦有當地特色嘅明信片,可以畀人即寫即寄,係好特別嘅紀念。


大家記得要試當地好有特色嘅大葱蕎麥麵,唔用筷子,係用修種成彎彎形嘅大葱勾起D麵食,好玩又好食呢!



【Kei San 小檔案】
日本北海道出生。居港超過三十年,能操流利廣東話,年輕時出國留學,畢業後走訪海外多國工作的關係,練就出獨立自「煮」的好手藝,對食材的選擇也有心得,因此被傳媒發掘,活躍於各大報章雜誌的烹飪示範及美食專題,更有幸參與不少電視節目演出及主持,是料理達人及美食家,日本飲食文化的傳道者。



圖說
1)當地種嘅葱,好甜,特登種成個勾咁,用嚟代替筷子食麵。


2)甘酒有天然酵素,近年日本好流行,加熱飲,好暖身。


3)明信片設計有大內宿茅屋、會津吉祥物等。


4)大內宿冬天十分大雪,積滿茅屋頂,好古樸。

您可能有興趣:


首頁