2024年 04月 27日
星期六
   | 氣 溫 : 28 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

歡樂之光十分酷孖寶
發佈日期 : 2018-10-21

「歡樂之光」上季曾造快時間贏馬。

【神祺小子/祺神】今期賽事採用全闊A欄,上一次季初用呢條跑道大利內叠前置,不利後追,聽聞每逢有大賽草地會整做間條紋跑道,印象中會利前置馬。點都好,臨場再執生吧!
筆者上次提過向來唔鍾意參與高班賽事,但今期有一匹馬令筆者不能忍手,當然也預計到會超賣到1點幾倍,有2倍都偷笑,如果我淨係畀單Win一定有人鬧我畀埋啲擦鞋仔貼士,所以決定研究孖寶射啲乜好,博佢升水起個孖!
頭關決定用第四場二班1800米「歡樂之光」,呢隻馬筆者決定不解釋,人人都知佢咩料,唔好嘥太多口水。孖寶下射第五場四班1400米「十分酷」,上季初出田草1400米用潘頓壓陣已被捧成大熱門,結果氣管有血引致落敗,第二場總場次763縮程跑1200米用史卓豐排十四檔,臨埸飛數又倒水咁倒,結果出閘本身快但騎師將佢留後,轉彎同人撞咗兩下之後收工,當日跑道後追是相對不利的,之後練者將馬匹安排休息重新再做。
呢兩場賽事令筆者覺得幕後有人將呢隻馬睇得好高,再翻查紀錄這位馬主養馬十多載,原來潘頓未試過為梁先生名下馬匹贏得頭馬,以往亦甚少用上潘頓,反而何澤堯就有試過幫馬主贏馬,近期試閘加配備後走得起勁,直路閘走外欄不利地都有走勢,埋門更辣操,似足方仔搏殺手法,即管睇下呢條孖寶係咪潘頓下射方仔咁簡單!

您可能有興趣:


首頁