2024年 04月 27日
星期六
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

衝亞人馬合一
發佈日期 : 2019-03-27

羅富全是今季的獎金大王,「衝亞」有力捧杯兼連捷。

【甘屋藏料/甘甘仔】係岩岩既賽事,好多場都出現飛到馬到既情況,筆者慶幸都有不小收獲。但其實嚴格黎講,係水瓜打狗唔見左一節,因為多場賽事都係筆者重心射程範圍,咁當然我都唔係什麼能人異士,我睇到的其他人一樣睇到,所以都多次出現巨額過關既情況。好在都成功順利過到關,總好過輸吧。數數下,今季都過左一半有多,陰謀論來睇,大戶開始需要搵食,都係時候留意一下D大飛走勢,說不定有意外收獲。


第四場「衝亞」埋門打磨落力頻頻練氣,步勁已足馬有火有力,走來姿態撩人,狀態勇銳非常。「打鐵趁熱」復課神色生猛活躍,肌身飽滿紮實,肥態盡消,論態以現階段最是出色。「清福」今季踏入大熟黃期,作戰狀態正值高企,近試步頭輕快有勁,火氣未減半分。「旅遊拿督」近試身壯步捷,出腳輕快自然,毫無拖泥帶水之感,經已進入作戰水準。


 

您可能有興趣:


首頁