2024年 04月 26日
星期五
   | 氣 溫 : 29 度
搜尋新聞
簡体中文
即時新聞 視頻新聞 要聞港聞 社 評國際兩岸 財 經 娛 樂 體 育 馬 經 副 刊 昔 日

「旋里多彩」己具水準
發佈日期 : 2019-03-27


【任勝之言/黑豹】第六場「旋里多彩」,由第二次上陣已經留意其進度,踏入一月份,每月一戰,均見有進步,上場如排檔好少少,己經入三甲了,今次又排外檔,略受影響,但近兩場外檔都是郭能策駒,已知如何留放,今次對手平平,對強對手
「魅力星星」今季只能在三班不斷入位,只要郭能今次集中一點,入圍應不難,甚至可搏小注半冷。
「魅力星星」今季只入位而未能取勝,多少令人失望,可能過份高估,但始終常近,做腳又不能不拖。
「永同歡欣」初出一役已經飛數強勁惜落第而回,再出找來雷神出戰,末段望空即有反應,今次由潘頓策騎,從近兩次安排中已見幕後已有信心搏殺,而事實上場的確跑得唔差,要睇實。「錶之銳」上場成冷門跑得唔差,再出同程,像有出擊之意。

您可能有興趣:


首頁